INFORMACJA !!!!!!!!!!!

W związku z tym ,iż kilka osób zgłaszało,że nie otrzymało przesyłek,informuje,że problem został zgłoszony do Poczty Polskiej ,a osoby które nie otrzymały przesyłek,proszę o kontakt ze mną.


Jednocześnie informuje ,że wszystkie kolejne wysyłki będą realizowane w systemie wysyłki pobraniowej.
Wten sposób nikt mnie nie oskarży,że przywłaszczyłam sobie czyjeś pieniądze.


Płatność za towar TYLKO PRZY ODBIORZE!!!

sobota, 29 września 2012

Ryczka ,stołek


SPRZEDANA

Sprzedam  ryczkę

wysokość 24,5
 szerokość  36 cm /26 cm
Cena  40 zł + 10 przesyłka


maxymilianbusso@gmail.com



5 komentarzy:

  1. Chcialabym zapytac co jest pod spodem,pod tym przykryciem- poduszka? czy drewno po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Tam jest około 3 cm gąbka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poprosze
    B.
    basia.ls@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poproszę
    B.
    Basia.ls@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa dlaczego ja tu dopiero teraz trafiłam??? :( ;)

    OdpowiedzUsuń